Strakke Billen Training

De Strakke Billen training

Strakke billen zijn helemaal in. Billen hoeven niet meer plat en onzichtbaar te zijn. In navolging van supersterren als Kim Kardashian, Jennifer Lopez, Nicky Minaj en Beyoncé is het voor deel vrouwen de ultieme droom om over strakke, maar ronde billen te beschikken.

Maar hoe kom je aan die mooie, ronde billen?

In dit artikel vertellen we je er meer over.

 

Grote, ronde billen zijn sexy en mooi

Om te beginnen willen we benadrukken dat veel mannen het helemaal niet mooi vinden als een vrouw platte billen heeft. Dunne vrouwen leggen het vaak af tegen wat vollere vrouwen. Helemaal wanneer de vrouw over een grote, ronde kont beschikt.

Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat vrouwen met dikkere billen intelligenter zijn en intelligentere kinderen zullen voortbrengen. Instinctief speelt dat een rol bij mannen die op zoek zijn naar een partner.

 

Strakke billen krijg je niet vanzelf

Je zal moeten werken om strakke billen te krijgen. Die komen niet vanzelf. Het gaat hier om een samenhang van diverse factoren, waaronder:

  • De juiste beweging;
  • De juiste voeding;
  • Voldoende rust.

Die drie zaken maken het dat je in vrij beperkte tijd aan je kont kunt trainen en over die strakke billen kunt komen te beschikken die je altijd voor ogen had.

 

Beweging

Beweging is heel belangrijk. Maar wanneer je echt strakke billen wil, is het vooral belangrijk om je te richten op krachttraining en doelgerichte oefeningen. Onderstaande oefeningen kunnen je helpen om strakkere billen te trainen:

Houd er rekening mee dat cardiotraining in veel gevallen wordt aangereikt, maar dat je met cardiotraining ook vetmassa kan verliezen die je dus niet om kan zetten in spiermassa. Dit luistert heel gevoelig. Cardio geeft je enerzijds meer conditie en uithoudingsvermogen om krachttraining beter uit te kunnen voeren, maar zorgt er anderzijds ook voor dat het volume van vet op je billen verdwijnt.

Wees hier dus alert op! Of volg een goed trainingsplan om dit niet fout te doen.

 

De juiste voeding

Ook eten en drinken is heel belangrijk. Je hebt de juiste bouwstoffen nodig om aan je killerbooty te werken. Denk aan de juiste combinatie van gezonde vetten en eiwitten.

 

Voldoende rust

Billen trainen heeft ook rust nodig. Je lichaam moet zich na een intensieve training optimaal kunnen herstellen. Je spieren in je billen moeten dus ook de kans krijgen om te groeien.

Rust voldoende uit en ga niet elke dag heel erg druk aan het werk met je bilspieren. Doe dit om de dag, houd tussen de 24 en 48 uur rust en luister ten alle tijden naar je spieren. Doen ze nog teveel pijn? Dan hebben ze meer tijd nodig om te herstellen.

 

Train je billen met een goede training

Zoals je hebt kunnen lezen luistert het nogal nauw. Je kunt snel de verkeerde weg in slaan en je billen zelfs onbedoeld dunner maken als je verkeerd traint. De juiste balans vinden in voeding en beweging is niet voor iedereen weggelegd.

We willen je dan ook adviseren om eens te kijken naar de Strakke Billen Training. Deze is ontwikkeld door topsporter Nick de Zeeuw. Hij heeft jarenlange ervaring als personal trainer en al veel vrouwen geholpen om strakke, ronde billen te trainen.

In zijn training kan hij jou bij hetzelfde helpen. Je krijgt onder andere:

  • Trainingsschema’s (vier fasen);
  • Oefeningen die je écht helpen strakke billen te krijgen;
  • Voedingsschema’s en boodschappenlijsten;
  • En nog heel veel meer…

Wil jij weten wat de Strakke Billen Training in petto heeft? Bezoek dan Nick zijn website via onderstaande button.

Bezoek de Strakke Billen Training

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *